Husker du knapt sist du hadde litt tid for deg selv?
Last ned min effektive workbook og få mer egentid allerede i dag!

PS: Med tre små barn og egen business garanterer jeg deg egentidresultater!

For meg er egentid en liten stund – varierende fra et par pust til flere timer – hvor jeg gjør noe for meg selv fordi det kjennes godt. For meg.

Å prioritere egentid kan kjennes egoistisk ut når hverdagen er full. Men, å ta små pust i bakken er alt annet enn egoistisk. Det roer ned nervesystemet vårt, som igjen gjør deg gladere, mer kreativ, mer effektiv og fokusert, og mer empatisk. (Nevnte jeg økt libido?)

Jeg vet mange er som meg: har utfordringer med å passe på oss selv nok. Derfor har jeg laget en liten workbook som får deg til å prioritere egentid på en enkel måte, og som viser deg hvor mange ulike kilder til påfyll du har – som du kanskje har glemt.

Noen av mine kilder til egentid er:

  • Trene. Enten jeg trener et kvarter eller en halvtime (mer enn det trener jeg sjeldent), er trening noe jeg gjør for å ta vare på meg selv.
  • Lakke negler. Tar ikke lang tid, elsker det.
  • God kaffe hver morgen.
  • FaceTime med mamma eller venninne.
  • Lese bok eller magasin foran peisen.
  • Et godt glass vin.
  • En gåtur med eller uten podcast på øret.
  • Ansiktsmaske og en lang dusj etterpå.

Last ned workbooken i dag og få mer egentid med en gang!

Send meg gjerne noen ord i etterkant om hvordan det har gått – jeg vil gjerne høre fra deg!

Varm klem fra Sara (som nettopp tok fem minutters egentid med ansikstmaske og farge bryn).